Wednesday, March 2, 2011

wang lee hom

wang lee hom..a chinese man born at US...who doesn't know?? i know him when the top song "forever love" was played few years back.. memang emo habis lah lagu tu...so dari sana la kenal nya saya pada saudara wang lee hom ni.. dalam lagunya dia suka mencampurkan element music tradisional cina dan menjadikannya lebih menarik untuk di dengar.


ada iras sy tak??? HAHAHAHA

even dia diberi julukan "music-man" sbb kehandalannya dalam bidang music. gitar yang ada pada nya pun di buat special untuk dia sahaja.

special made for wang lee hom only

kenapa sy crta pasal wang lee hom?? pada ptg senin, terlintas di fikiran nak pergi kenyalang park. nak window shoping. so dengan badan yg keletihan pergi lah jenguk2 barang then terjumpa album ni


album the eighteen arts


wah! ini baru punya album. apa lagi..grab la..and i keep listening..haha..

No comments:

Post a Comment

postive comment are most welcomed...Thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coba-coba follow keyh..thanks

Sejuta Cinta - marshanda

About Me...and myself

My photo
currently at Kota Samarahan, Sarawak, Malaysia
complete addict with managerial football games..lovely to travel anywhere by flight