woh...panik rasanya bila satu hari kita buka laptop, buka blog then tertera perkataan "Sorry, the blog at asritamizi.blogspot.com has been removed."
what the fish!!
so bila itu berlaku, i have absolutely no idea what happen sedangkan kawan aku blh jer tgk blog tak seberapa ini. cepat2 aku g google mail aku, nak buat aduan..alih2 kena suruh buat verification pulak....buat jer lah..last2 dapat juga masuk account, then buat aduan kat blog official help...then at last, dapat juga aku mengarang blog di sini. =) panik juga sbnrnya bila memikirkan yang aku sudah spent a lot of time writing post, blog-walking. tapi thank God yang blog ni masih wujud.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
btw, kekalahan Liverpool terhadap Braga masih dirasai peminat, namun life must go on, kita fokus sahaja terhadap perlawanan menentang Sunderland malam nanti. cuma mungkin terdapat hikmah bila Liverpool bermain seminggu sekali saja. maybe dengan bermain seminggu sekali, kualiti time boleh spent dekat family, mak ayah, boleh rest badan, boleh g tgk konsert maher zain ker.
memang minggu ni mencabar, sangat mencabar iman aku sebagai student.. dengan duit poket yang limited, dan projek melambak kena siap..aku kena tabahkan diri. semoga semua ini dapat membentuk aku menjadi insan yang cemerlang kelak.amin.
No comments:
Post a Comment
postive comment are most welcomed...Thanks...