Tuesday, March 8, 2011

SAYA PUAS HATI

memang telah dijangka...tapi i don't expect to win with so many goals because rival match doesn.t always offer that.

goal pertama, hasil assist dari suarez yang mengalahkan 4 defender
gol kedua juga dari Kuyt, assist secara backpass dari nani..haha
gol ketiga: kuyt tidak mempersiakan peluang apabila VdS gagal menangkap kemas sepakan percuma Suarez

kalau tiada insiden yang menarik ianya bukan rival so beberapa peristiwa yang menarik telah kita lihat.

terjahan keras dari carragher terhadap nani..berlagak sgt kan.

insiden skrtel dan rafael
tapi sememangnya liverpool menunjukkan yang Anfield adalah tempat yang paling gerun di dunia...haha..dengan sorakan YNWA bergema seluruh Anfield, Liverpool berada di kelas yang tersendiri dan meninggalkan MU terpingga-pingga.

A SIR CANNOT DEFEAT THE KING!!

for video..

Kuyt response


audio dan video tak berjalan selari..sorry

No comments:

Post a Comment

postive comment are most welcomed...Thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coba-coba follow keyh..thanks

Sejuta Cinta - marshanda

About Me...and myself

My photo
currently at Kota Samarahan, Sarawak, Malaysia
complete addict with managerial football games..lovely to travel anywhere by flight