Sunday, March 27, 2011

Seri

jam 8.50pm.

"bro, nak pergi juga ker?", tanya kawanku

"yela",balasku

walaupun di luar nampak hujan tapi ia tak menghalangku untuk melihat Malaysia vs Etoile. oleh itu aku membawa baju hujan sebagai bekal, takut hujan lebat nanti. oleh itu aku ke warong 2000. hairannya, owner ni tak tayang pun match ni....adei...tak supportive lansung!!

lalu aku pusing satu samarahan mencari restoran yang tayang match..dapat juga satu, dekat idola cafe. tapi aku terlewat 15 minit. alih2 bila aku duduk dah satu gol masuk..cayalah Malaysia..



selepas itu pasukan Malaysia lebih banyak di serang oleh pasukan dari perancis. 2 kali kena palang pula tandukan player etoile. bikin nebes.

dalam separuh masa kedua, asakan etoile berterusan dan akhirnya pasukan Malaysia bolos jua.


for me its a mistake to allow the opponent to keep pushing Malaysia. ini yang akan berlaku, out of nowhere.

conclusion: for me the best for Malaysia is on midfield only. attacking bagus tapi kurang finishing atau teknikal. defend perlu bagus lagi. saya cuma puji cara counter-attack. memang laju.

Malaysia 1-1 Etoile FC

ciou.

No comments:

Post a Comment

postive comment are most welcomed...Thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coba-coba follow keyh..thanks

Sejuta Cinta - marshanda

About Me...and myself

My photo
currently at Kota Samarahan, Sarawak, Malaysia
complete addict with managerial football games..lovely to travel anywhere by flight