Tuesday, March 22, 2011

makan

"bro, jom. aku belanja ko makan. duit dah sampai", ujar kawanku.

aku pulak masa tu tgh memanaskan air utk diletakkan dalam mug. cuma belum letak mee utk dimakan pada hari ke ntah berapa sudah. yang kau tau secara berturut2.

kami berdua sebelum tu memang takda idea nak makan apa. siyesly. alhamdulillah rezeki datang, dia blanja.

sebelum tu kami tgk berita jap, pasal datuk T..tak perlu lah nak explain. ni bukan blog politik.

lalu kami makan pergi restoran 1Malaysia, makan nasi beriyani. cuma nasi saja putih. sbb nak jimat.

terasa pada masa itu aku bersyukur sangat2 akhirnya dapat jua merasa nasi dikala selalu makan mee jer..memang la tak berkhasiat mee tu. apakan daya, itu saja yang ada.

mummy call,"masih ada duit x?" aku balas, "cukup la sampai bank-in nanti"..yes.. i lied there.i don't want my family too concern about it..

ciou.

1 comment:

postive comment are most welcomed...Thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coba-coba follow keyh..thanks

Sejuta Cinta - marshanda

About Me...and myself

My photo
currently at Kota Samarahan, Sarawak, Malaysia
complete addict with managerial football games..lovely to travel anywhere by flight