Sunday, April 10, 2011

Liverpool vs Man city


dengan kecederaan yang dialami oleh kebanyakkan key player liverpool, agak sukar untuk liverpool untuk mengeluarkan prestasi terbaik mereka. tetapi, walaubagaimana pun target perjuangan untuk layak ke eropah mesti diteruskan.

pada tahun lepas, man city menumpaskan liverpool 3-0, kali ini?

liverpool's man to watch = suarez


city pula kembali kepada form mereka sebagai barisan skuad terkaya epl dengan menumpaskan sunderland 5-0.  boss city, mancini pula memberitahu bahawa perlawanan ini merupakan perlawanan yang mereka perlu menang.


man city's man to watch = carlos tevez



prediksi = 1-1

No comments:

Post a Comment

postive comment are most welcomed...Thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coba-coba follow keyh..thanks

Sejuta Cinta - marshanda

About Me...and myself

My photo
currently at Kota Samarahan, Sarawak, Malaysia
complete addict with managerial football games..lovely to travel anywhere by flight