minggu ni kita menyaksikan banyak transfer rumors berkeliaran mengenai Liverpool. mari kita tengok satu-satu
Bojan
mamat barca ni susah untuk masuk ke first team dan inginkan first team experience. mungkin barca akan melepaskan mamat 20 tahun ni untuk kemana saja dia inginkan. akan tetapi bukan liverpool sahaja memantau situasi ini, arsenal pun dikhabarkan berminat memilikinya.
![]() |
| where i want to go? |
perroti
winger dari argentina ini juga dikaitkan dengan Liverpool. akan tetapi agentnya berkata tiada sebarang berita mengenai perpindahan player tersebut. everton dan newcastle juga dikhabarkan berminat memilikinya. sevilla dikatakan ingin menjualnya dalam lingkungan 12 pound sterling
![]() |
| i want you!! |
gael clichy
insan yang telah lama di arsenal belum lagi menandatangani kontrak yang akan berakhir di arsenal dan dikhabarkan liverpool akan membuat bidaan bagi mendapatkannya. bidaan dibuat bagi mengatasi masalah LB di liverpool dan gael clichy juga mempunyai pengalaman luas di EPL.
![]() |
| Belum sain extension kontrak |
marveaux
nampaknya Liverpool telah mendapat pemain baru pada season baru apabila marveaux, pemain rennes yang bermain di posisi winger akan datang ke liverpool secara bosman ruling (perpindahan percuma). dia telah dikhabarkan menandatangani kontrak selama 4 tahun bersama Liverpool untuk season akan datang.
![]() |
| i'm coming!! |
rafael benitez
dia bukan lah player tetapi satu icon yang disegani di anfield. dia juga dikhabarkan akan menggantikan houllier di aston villa kerana houllier dinasihatkan untuk retire daripada menjadi manager oleh doktor. dan staf2 di aston villa mencadangkan benitez menjadi bos di aston villa. jika chairman mempunyai bajet dan projek, maka mungkin benitez akan masuk ke villa park season depan.
![]() |
| villa? |
credit to: talksport, givemefootball, telegraph.





No comments:
Post a Comment
postive comment are most welcomed...Thanks...