Saturday, April 30, 2011

al-Kisah Liverpool

minggu ni kita menyaksikan banyak transfer rumors berkeliaran mengenai Liverpool. mari kita tengok satu-satu

Bojan

mamat barca ni susah untuk masuk ke first team dan inginkan first team experience. mungkin barca akan melepaskan mamat 20 tahun ni untuk kemana saja dia inginkan. akan tetapi bukan liverpool sahaja memantau situasi ini, arsenal pun dikhabarkan berminat memilikinya.

where i want to go?

perroti

winger dari argentina ini juga dikaitkan dengan Liverpool. akan tetapi agentnya berkata tiada sebarang berita mengenai perpindahan player tersebut. everton dan newcastle juga dikhabarkan berminat memilikinya. sevilla dikatakan ingin menjualnya dalam lingkungan 12 pound sterling

i want you!!
gael clichy

insan yang telah lama di arsenal belum lagi menandatangani kontrak yang akan berakhir di arsenal dan dikhabarkan liverpool akan membuat bidaan bagi mendapatkannya. bidaan dibuat bagi mengatasi masalah LB di liverpool dan gael clichy juga mempunyai pengalaman luas di EPL.

Belum sain extension kontrak

marveaux

nampaknya Liverpool telah mendapat pemain baru pada season baru apabila marveaux, pemain rennes yang bermain di posisi winger akan datang ke liverpool secara bosman ruling (perpindahan percuma). dia telah dikhabarkan menandatangani kontrak selama 4 tahun bersama Liverpool untuk season akan datang.

i'm coming!!

rafael benitez

dia bukan lah player tetapi satu icon yang disegani di anfield. dia juga dikhabarkan akan menggantikan houllier di aston villa kerana houllier dinasihatkan untuk retire daripada menjadi manager oleh doktor. dan staf2 di aston villa mencadangkan benitez menjadi bos di aston villa. jika chairman mempunyai bajet dan projek, maka mungkin benitez akan masuk ke villa park season depan.

villa?

credit to: talksport, givemefootball, telegraph.

No comments:

Post a Comment

postive comment are most welcomed...Thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coba-coba follow keyh..thanks

Sejuta Cinta - marshanda

About Me...and myself

My photo
currently at Kota Samarahan, Sarawak, Malaysia
complete addict with managerial football games..lovely to travel anywhere by flight