Saturday, April 23, 2011

Liverpool, Rafa dan aquilani

liverpool


match pada sabtu ini merupakan match yang penting bagi kedua-dua pasukan. liverpool inginkan kemenangan supaya sentiasa merapatkan jurang dengan tottenham. birmingham pula ingin mencari points untuk berada dalam kedudukan yang selamat.

prediction: liverpool menang 2-0

Rafa

is this the right time for me?
dikhabarkan ex-boss liverpool, rafael benitez berminat menggantikan posisi carlo ancelloti di london. ada kemungkinan memandangkan peluang sudah diberi kepada carlo untuk menyerlah namun ia tidak berhasil. dan hanya rafa saja yang mampu mengexploitasi kelebihan yang ada pada torres. dia juga merupakan orang yang mengasah bakat-bakat seperti lucas, alonso, macherano, dan kuyt. 

Aquilani

aku bukan untukmu~~

king kenny memberi aquilani peluang untuk bersama liverpool untuk season depan tapi nampak gayanya brother ni lebih suka di juventus dan berharap agar juventus dapat membelinya. form dia di italy boleh tahan juga.

No comments:

Post a Comment

postive comment are most welcomed...Thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coba-coba follow keyh..thanks

Sejuta Cinta - marshanda

About Me...and myself

My photo
currently at Kota Samarahan, Sarawak, Malaysia
complete addict with managerial football games..lovely to travel anywhere by flight