Tuesday, February 1, 2011

cara cool jimat paper...save it!!

yah!! kita sekarang tgah berusaha untuk menjaga alam sekitar yang kita cintai ini. so macam2 cara yg kita buat. macam kat sekolah tok, seiring dengan teknologi, sebuah sekolah di Singapore menggunakan iPad sebagai bahan sokongan untuk mengajar. no more text book!! sokong-sokong.. i thought that i heard that ada program satu laptop untuk satu peljar..kan?? tapi mungkin akan disalah gunakan..tau2 ja la zaman sekarang. so my suggestion is to make a custom made iPad for student yang mana access to entertainment or benda2 yg melalaikan di banned..or etc2..

cikgu sedang mengajar..boleh nampak ka cikgu?



satu lagi perkara yg membimbangkan ialah kdai2 spec mata akan laku sbb penggunaan iPad yang lama boleh terdedah dengan side-efek mata..Jaga mata anda adik2 ku sekalian..

No comments:

Post a Comment

postive comment are most welcomed...Thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coba-coba follow keyh..thanks

Sejuta Cinta - marshanda

About Me...and myself

My photo
currently at Kota Samarahan, Sarawak, Malaysia
complete addict with managerial football games..lovely to travel anywhere by flight