![]() |
| berita jam tuju.haha |
coretan dan wadah dari seorang manusia BIASA yang ingin melakukan sesuatu yang LUAR BIASA dengan keazaman yang di LUAR JANGKAUAN.
Monday, January 3, 2011
Sabah Part 3
ok..for the next day we go to museum. yes..museum..nampak la macam kita ni menghargai apa yang ada sebelum kewujudan kita. ada sejarah..cara hidup suku kaum. ada rumah2..not bad..macam kampung budaya minus takda org menari.haha
*ada lagi gambar, nanti saya upload keyh~~
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
coba-coba follow keyh..thanks
Sejuta Cinta - marshanda
About Me...and myself
- aSr1
- currently at Kota Samarahan, Sarawak, Malaysia
- complete addict with managerial football games..lovely to travel anywhere by flight

No comments:
Post a Comment
postive comment are most welcomed...Thanks...