![]() |
| kan dah kena... |
coretan dan wadah dari seorang manusia BIASA yang ingin melakukan sesuatu yang LUAR BIASA dengan keazaman yang di LUAR JANGKAUAN.
Wednesday, January 12, 2011
it's fail!!!
ya la orang selalu cakap..kalau nak beli barang kena siasat betul2...apa lagi beli barang dalam tenet.. mcam brother kita sorang tok..meli thumbdrive..ok la ya...tapi kat jepun...wat!! jepun??!! ctok sikda ka bro...sekeh jak palak nya..last2 kna pwned oleh tukang jual..kan~~~cerik rasa..
so pengajarannya..faham2 sendiri la..kita dah besar...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
coba-coba follow keyh..thanks
Sejuta Cinta - marshanda
About Me...and myself
- aSr1
- currently at Kota Samarahan, Sarawak, Malaysia
- complete addict with managerial football games..lovely to travel anywhere by flight

No comments:
Post a Comment
postive comment are most welcomed...Thanks...