Sunday, September 25, 2011

huh.. sik tauk la nak pdah pa ngan hidup tok...kadang2 hepi, kadang2 sik..

firstly sebab ada orang yg cuba mengelak from me.. yup, the person that i know sooooo much, avoiding me. sik tauklah pasal apa..

second, i already work at kiosk kat ctf1, tapi tak full time la. masa kelas, kita masuk kelas. free time, i work. just a normal worker, i need to follow cakap boss. gaji pun cukup makan la. kalau tak kerna.......maybe gaji sy dah bertambah..hahaha.

third, ada program kena handle for U again. ingat nak retire, ada lagi. then after that, ada satu lagi. then satu lagi... urhhhh!!! bila nak habis!!!

forth, i feel lonely, and i need someone. tapi, still your picture in my heart is too many.

hanya nukilan luahan perasaan.

No comments:

Post a Comment

postive comment are most welcomed...Thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coba-coba follow keyh..thanks

Sejuta Cinta - marshanda

About Me...and myself

My photo
currently at Kota Samarahan, Sarawak, Malaysia
complete addict with managerial football games..lovely to travel anywhere by flight