huh.. sik tauk la nak pdah pa ngan hidup tok...kadang2 hepi, kadang2 sik..
firstly sebab ada orang yg cuba mengelak from me.. yup, the person that i know sooooo much, avoiding me. sik tauklah pasal apa..
second, i already work at kiosk kat ctf1, tapi tak full time la. masa kelas, kita masuk kelas. free time, i work. just a normal worker, i need to follow cakap boss. gaji pun cukup makan la. kalau tak kerna.......maybe gaji sy dah bertambah..hahaha.
third, ada program kena handle for U again. ingat nak retire, ada lagi. then after that, ada satu lagi. then satu lagi... urhhhh!!! bila nak habis!!!
forth, i feel lonely, and i need someone. tapi, still your picture in my heart is too many.
hanya nukilan luahan perasaan.
No comments:
Post a Comment
postive comment are most welcomed...Thanks...