Friday, May 6, 2011

Man Utd vs Barcelona

28 May akan menyaksikan satu perlawanan final UEFA Champions League antara MU dan Barca..

MU

Pasukan ini menempah tempat ke final setelah menewaskan schalke04 dengan aggregat 6-1. sememangnya anak buah alex ferguson ingin sekali membalas dendam terhadap barca yang pernah mengalahkan MU pada kempen 2009. bermain di home, wembley pastinya menyemarakkan lagi semangat pasukan MU untuk berjuang di final.

Barcelona

team yang boleh dikatakan a complete team ini sememangnya sukar ditandingi. lihat saja real madrid. kemenangan ke atas madrid dengan aggregat 3-1 melayakkan mereka ke final sekali lagi. mungkin ini dikatakan hadiah terakhir buat guardiola yang akan meninggalkan barca pada tahun hadapan.


diharap kita dapat melihat permainan yang penuh berkualiti pada final nanti.

see u in final!!

No comments:

Post a Comment

postive comment are most welcomed...Thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

coba-coba follow keyh..thanks

Sejuta Cinta - marshanda

About Me...and myself

My photo
currently at Kota Samarahan, Sarawak, Malaysia
complete addict with managerial football games..lovely to travel anywhere by flight